Thursday, September 2, 2010

♥ Jualan hebat PARKSON.

Jualan hebat PARKSON. Yihakk! Parkson best yoo. Dalam paxen ape ape jer ade tau. But on saturday bored la dipaxen. Bnyk gilakk remaja sedunia kelua. haha =D. sik juak da papa dah gie paxen. pusing sia pusing sitokk. Sma jak tempat dipegi. Wasting time ajerrr! Tadik ku g eli selipar kt parkson. At carlorino.Nice juak la selipar ku ya. Hehehe 
=D. Parkson parkson parkson! 


Become a princess :D

Can i be your princess? =.='.. Jeles ke saye dapat jadi princess? Haha. Yaa, walaupun crown saya palsu, tapi itu bermakna bagi saya. Hahaha. Saya princess disitu maa. Jangann jelesss! Mk tauk sik mana saya beli itu crown cantekk? hahaha. SUPERSAVE. Mk tauk brapa harga ny? RM0.99 sen. Huhuh =.='. 

Dengan crown yg begitu murah, plastik, saya dapat jadi 'PRINCESS FOR MOHD ISWANDY'. Tidak menjadi princess untuk dunia tetapi menjadi princess untok orang yg disayangi :)).

No comments:

Post a Comment